Sarung Tinju jenama everlast

anda inginkan alat sarung penumbuk untuk latihan tinju? anda inginkan alatan tinju jenama everlast? pusat borong malaysia cadangkan Alat Berlatih Tinju Boxing Everlast

Alat Berlatih Tinju Boxing Everlast









Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
V
V

>>>   Gambar Produk (Klik Disini)   <<<

|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

Tagged Only (Don't Read below)


Artikel ini tidak boleh datang pada waktu yang lebih sempurna. Tidak semua atlet mahu mendengarnya tetapi ia adalah benar. Dan walaupun orang-orang yang bernasib baik, yang telah dapat mengimbangi penurunan fizikal mereka melalui teknik bertambah baik tidak akan pernah mampu untuk membalikkan masa. Sebagai atlet sepanjang hayat dan pesaing di peringkat tertinggi, terdapat beberapa kebenaran yang menyakitkan saya perlu hadapi dalam cermin.
Yang benar adalah:
Badan saya tidak apa yang ia adalah 10 tahun yang lalu.
Saya lebih dekat kepada 40 daripada saya hingga 20.
Saya bukan seperti kebal seperti yang saya digunakan untuk.
Satu hari saya perlu berhenti sukan saya (sekurang-kurangnya di peringkat tinggi atau risiko mencederakan kualiti hidup saya).
Haha ... adalah bahawa terlalu dramatik? Adakah saya terlalu emosi atau terlalu sensitif tentang umur saya dan penurunan output fizikal?
Walaupun perkara-perkara tertentu seperti kekuatan boleh bertambah baik dengan masa, sebenarnya ... kuasa, kelajuan, dan banyak perkara lain tidak. Saya pasti saya tidak menjalankan kuasa mentah yang sama dan kelajuan Saya pernah mempunyai. Teknik saya tidak membuat untuk itu tetapi saya tahu saya bukan yang sama seperti sebelum ini.
0 Komentar untuk "Sarung Tinju jenama everlast"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info