Sarung penumbuk tinju everlast

anda ingin melakukan latihan menumbuk di rumah? tetapi tiada alatan menumbuk? pusat borong cadangkan Sarung Tangan Tinju Dewasa

Sarung Tangan Tinju Dewasa









Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
V
V

>>>   Gambar Produk (Klik Disini)   <<<

|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

Tagged Only (Don't Read below)

Satu perkara yang pasti ... badan saya memerlukan penjagaan lebih banyak dan penyelenggaraan. Pemakanan yang lebih baik, yang lain lebih baik, berhati-hati lebih baik. Dan akhirnya ... ada realiti kecederaan. Bagi kebanyakan orang yang tidak menggunakan badan mereka kepada had sepenuhnya, yang mempunyai kecederaan ertinya tidak dapat melakukan sesuatu yang selama seminggu. Tetapi untuk seorang atlet, kecederaan adalah satu kehilangan kebebasan, kehilangan kuasa untuk menikmati kehidupan dan bahkan kehilangan identiti. Bayangkan mengambil dari wawasan pelukis. Saya bayangkan semua atlet cedera merasa seperti pelukis yang tragis hilang penglihatan mereka.
Saya tidak tahu apa yang lebih teruk. Kehilangan fungsi sepenuhnya atau mendapatkan semula fungsi tetapi tidak pada kapasiti penuh. Ia adalah mimpi ngeri bagi atlet! Dreams lebih. Realiti menetapkan dalam. Dan anda tidak tahu apa yang perlu dilakukan dengan diri sendiri lagi. (Sebenarnya, salah satu sebab saya mula menari adalah untuk memberi badan saya berehat dari semua aktiviti tinju berat.)
Nah artikel ini adalah mengenai realiti. Kebenaran yang menyakitkan. Dan ia juga mengenai harapan.
0 Komentar untuk "Sarung penumbuk tinju everlast"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info