Mesin Basuh Mini Mickey

Mesin Basuh Mini Mickey

Mesin Basuh Mini Mickey





senang seperti yang dilihat," ujar pelumba
berusia 24 tahun ini.

Dalam pada itu tanggungjawab yang
digalas demi negara adalah yang paling
utama buat Azizulhasni. Justeru dia tidak
mahu terbuai dengan pujian dan sanjungan
yang diterima tatkala meraih kejayaan.

"Kata-kata positif saya ambil untuk
meningkatkan keyakinan atau seman gat
saya, Kata-kata negatif pula saya ambil
sebagai pengajaran kerana mungkin
kita tidak sedar tentang kesilapan atau
kesalahan yang dilakukan," ujarnya.

Bagi memastikan dirinya dekat
dengan peminat dan masyarakat
mengetahui perkembangannya, Azizulhasni
menggunakan laman sosial seperti
Facebook, Twitter dan blog sendiri.

"Saya banyak berkomunikasi dengan
peminat menggunakan laman sosial ini.
Sebagai contoh, ketika kejohanan Olimpik
lalu, saya boleh lihat reaksi peminat melalui
laman tersebut,

"Saya makin bersemangat untuk
berlumba apabila membaca komen-komen
posit if. Begitu juga selepas Olimpik, saya
menerima banyak komen positif walaupun
tidak meraih pingat. Tiada yang negatif.
Saya rasa bersyukur dan terharu.

"Pada saya

sokongan peminat

penting sama ada
ketika kalah mahupun
menang. Dari situ kita
boleh lihat mentaliti
mereka, dari situ kita
tahu siapa di belakang
kita," ujarnya.

Kasih sayang serna kin mekar
dengan kehadiran cahaya
mata sulung mereka.

Beri cabaran pada atlet Eropah

Menafikan tanggapan prestasi atlet yang
berkahwin akan merudum dan tidak boleh
fokus, kata Azizulhasni soal prestasi tiada
berkaitan dengan perkahwinan sebaliknya
bergantung pada disiplin dan latihan.

"Semua itu terpulang kepada seseorang
atlet. Pad a saya seseorang atlet itu akan jadi
lebih bersemangat dengan adanya isteri dan
anak mereka. Malah selepas berkahwin dan
memiliki anak, rezeki kita akan bertambah.
Saya percaya pad a perkara tersebut dan
mahu ubah pandangan negatif tersebut,"
ujar bapa kepada bayi comel bernama Amna
Maryam yang dilahirkan bulan November
20121alu

Ceritanya lagi, isterinya juga tidak
ketinggalan menerima tempias bersuamikan
seorang atlet negara. Pun begitu akuinya,
dia seorang wan ita yang amat memahami
situasi yang dilalui.

"Kalau kami keluar, akan ada yang
menegur dan ambil gambar. Setakat ini
dia boleh menghadapinya dan sporting.
Kadangkala apabila saya sibuk dan tidak
sempat untuk kemas kini perkembangan
,isteri akan tolong 'update' di Facebook dan
Twitter. Dia segala-galanya buat saya dan
pada saya perkahwinan banyak membantu
karier saya sebagai atlet," ujarnya yang
menaruh banyak harapan pada tahun 2013
ini.

"Sebagai seorang pelumba bas)kal,
berharap untuk mendapat pingat emas di
Olimpik Rio nanti. Saya juga mahu lihat
industri sukan di Malaysia ini berkembang
dan dapat memberi cabaran kepada
atlet Eropah. Sebenarnya kita mampu

melakukannya cuma
kurang keyakinan.

"Untuk kehidupan
peribadi pula saya
berharapkan lebih
banyak zuriat
selepas ini. Harapnya
dapat dua anak
lelaki dan dua anak
perempuan, "ujarnya
sambil melemparkan
senyuman.

0 Komentar untuk "Mesin Basuh Mini Mickey"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info