Teddy bear saiz paling besar

anda seorang perempuan yang manja dan sukakan patung comel yang banyak di rumah? anda mahukan patung comel unik saiz luar biasa? pusat borong malaysia cadangkan Patung Teddy Bear Paling Besar

Patung Teddy Bear Paling Besar












1.6M /63" Giant  teddy Bear

This listing is for 1.6M tall gaint huge stuffed teddy bear. Brand new! Made of premium soft plush and filled with 100% PP cotton.The stuffing is solid. Quality is a promise!



Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::






Anak patung beruang
Teddy bear adalah mainan lembut dalam bentuk beruang. Dibangunkan nampaknya serentak oleh toymakers Morris Michtom di Amerika Syarikat dan Richard Steiff di Jerman pada tahun-tahun awal abad ke-20, dan dinamakan sempena Presiden, teddy bear menjadi mainan yang kanak-kanak ikonik yang disambut dalam cerita, lagu dan filem. Sejak penciptaan beruang teddy pertama yang bertujuan untuk meniru bentuk beruang sebenar anaknya, "teddies" telah banyak diubah dalam bentuk, gaya dan material. Mereka telah menjadi kolektor item, dengan yang lebih tua dan jarang "teddies" yang terdapat di lelongan awam. Beruang adalah antara hadiah yang paling popular untuk kanak-kanak dan sering diberikan kepada orang dewasa untuk menunjukkan kasih sayang, tahniah atau simpati.
Patung Teddy Bear Paling Besar Penyenaraian ini adalah untuk 1.6M Gaint tinggi besar disumbat teddy bear. Jenama baru! Diperbuat daripada mewah lembut premium dan dipenuhi dengan 100% PP cotton.The pemadat adalah kukuh. Kualiti adalah janji!
Umi dan Abah bangga dengan hejayaan Amus. Doa ttntuh heselamatan Amus.
Hanya Allah Yang Maha Esa yang mengetahui kebimbangan Patung Teddy Bear Paling Besar yang amat sangat dan menyeksakan dalam hati kecil saya, kebimbangan seorang adik akan keselamatan abangnya. Namun begitu, kebimbangan ini semakin berkurang apabila ternyata perancangan dan pelaksanaan dalam persiapan untuk pelancaran o]eh pihak Rusia sememangnya amat terperinci dan teliti. Namun begitu, saya sentiasa mendoakan agar Amus pulang ke Bumi dengan selamat. Di Malaysia, dengan adanya penaja untuk Patung Teddy Bear Paling Besar waktu siaran, pihak media tanah air dapat membuat liputan menyeluruh tentang peristiwa bersejarah ini. Tajaan membolehkan berjuta-juta rakyat Malaysia menyaksikan detik-detik pelancaran Soyuz TMA-11 secara langsung dengan selesa di rumah sendiri. Berkali-kali saya merenung televisyen dengan rasa tidak percaya. Inilah kapal angkasa Soyuz TMA-11 yang akan membawa abang saya Angkasawan Malaysia yang pertama dan membawa harapan negara kita. Semuanya dirasakan bagai mimpi. Sementara itu, di ihu negara Kuala Lumpur, para `penyokong' bersorak gernbira sebaik sahaja mereka menyaksikan Soyuz TMA-11 dilanearkan ke angkasa dari Baikonur Cosmodrome, Kazakhstan menerusi saluran Patung Teddy Bear Paling Besar RTM1, TV3 dan Angkasa 1 Patung Teddy Bear Paling Besar di saluran Astro 588. Skrin-skrin besar ditempatkan di lokasi yang strategik di sekitar Bandaraya Kuala Lumpur termasuklah di Dataran Merdeka. Sekali gus menjadi satu peringatan bahawa hanya dua bulan yang lalu negara Malaysia menyambut Hari Kemerdekaannya yang ke-50. Di Pusat Konvensyen Patung Teddy Bear Paling Besar Kuala Lumpur, Perdana Menteri, Dato) Seri Abdullah. Haji Ahmad Badawi, turut menyaksikan peristiwa bersejarah ini bersama kira-kira 280 pelajar sekolah, termasuklah pelajar-pelajar dari Maktab Rendah Sains Mara,
Muar, Johor tempat Amus mendapatkan pendidikan menengahnya selama lima tahun. Saya masih ingat saat-saat saya mengikut ibu bapa kami ke Muar menghantar Amus ke sekolah berasrama penuh tersebut. Ketika itu Amus di Tingkatan Satu, saya pula berada dalam Darjah Empat di Sekolah St. Paul, Kuala Lumpur. Setiap bulan, saya akan Patung Teddy Bear Paling Besar pastikan kami melawat Amus. Melihat dia meninggalkan rumah merupakan saat yang paling sedih dalam hidup saya. Sebenarnya, saya selalu memandang tinggi Patung Teddy Bear Paling Besar terhadapnya dan cuba mengikut jejak langkahnya. Apabila Amus pergi ke sekolah berasrama penuh, tinggallah saya dan adik saya Arwiz di rumah. Kini, tibalah masa untuk saya memainkan peranan sebagai abang. Saya cuba membimbing Arwiz dalam apa jua yang saya terdaya. Setiap kali bertengkar, kami menjadi semakin rapat dan ikatan persaudaraan menjadi lebih kuat. Kejayaan dan pencapaian Amus juga tidak diragui merupakan satu penghormatan bagi para pendidik di MRSM. Dari satu segi, tunjuk ajar mereka yang bernilai dan berkesan akhirnya telah melahirkan angkasawan Malaysia kita yang pertama. Sudah pasti peristiwa penting seperti ini akan membawa harapan baru dan menjadi inspirasi bagi semua pelajar muda kita. Patung Teddy Bear Paling Besar Ia akan mendorong rakyat Malaysia, sama ada tua atau muda, untuk memasang impian baru.
"Impian boleh menjadi henyataani Impian tidak musta.hil dicapaii AnittS teiah buktihan hepada semua rakyat Malaysia bahawa kita boleh rnenggapai biniang!"
Koniander Soyuz Yuri Matenchenho dan. anghasawan NASA Pe Whitson.

0 Komentar untuk "Teddy bear saiz paling besar"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info