Speaker pembesar suara mini mp3

anda sedang mencari speaker pembesar suara untuk lagu dengan menggunakan sistem tanpa wayar? anda mahukan speaker saiz mini dan boleh dibawa jalan? pusat borong malaysia cadangkan Pembesar Suara Mini Bluetooth mp3

Pembesar Suara Mini Bluetooth mp3






Fashional design, High-quality stereo sound
Wireless Bluetooth Input
Handsfree function
TF Card function
Rechargeable Battery
Bluetooth3.0+EDR
Rechargeable Li-battery400mAh
MIC Sensitivity-32db
Distortion<0.5%
Frequency2.402-2.480GHz
SNR (Signal Noise Ratio)≥80dBA
Audio input3.5mm Jack
Charing Voltage4.8V –5.2V DC
Working Voltage3.7V –4.2V DC
Working Current200MA
Data TransmissionUp to 3Mbps
Play TimeUp to 5 Hours
Speaker3W (40mm, 4Ω) x 1





Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


Reka bentuk fashional, berkualiti tinggi bunyi stereo
Wayarles Bluetooth Input
fungsi bebas tangan
Fungsi Kad TF
bateri boleh dicas semula
Bluetooth 3.0 + EDR
Boleh dicas semula Li-bateri 400mAh
MIC Kepekaan -32db
Penyelewengan <0.5%
kekerapan 2.402-2.480GHz
SNR (nisbah bunyi isyarat) ≥80dBA
3.5mm Input audio Jack
Charing Voltan 4.8V -5.2V DC
Voltan 3.7V -4.2V DC
Kerja 200mA Semasa
Penghantaran Data Sehingga 3Mbps
Play Time Sehingga 5 Waktu
Speaker 3W (40mm, 4Ω) x 1
melimpahi rahmat yang berganda kepada saya. Pembesar Suara Mini Bluetooth mp3 Dengan berkat sabar menempuh segala keperitan hidup, kesemua anak saya berjaya dalam bidang pelajaran dan berjaya juga dalam kerjaya masing-masing. Saya memberi mereka kebebasan dalam memilih kerjaya. Walaupun ada yang memilih untuk berkhidmat dengan kerajaan dan swasta, namun saya juga mendorong mereka untuk menceburi bidang perniagaan. Hal ini demikian kerana sembilan daripada sepuluh sumber kekayaan itu datang daripada bidang perniagaan. Pembesar Suara Mini Bluetooth mp3 Justeru, anak saya yang ketiga telah memilih untuk menjadi usahawan. Dia menjalankan ternakan lembu daging dan lembu tenusu di bawah skim Pembesar Suara Mini Bluetooth mp3 francais Bank Pertanian. Izzudin: Syabas, puan! Segala titik peluh dan kesabaran puan itu akhimya berbalas. Sebelum sampai ke penghujung bicara, bolehkah puan memberikan sedikit nasihat dan dorongan kepada para pembaca dan kaum ibu khususnya. Puan: Terima kasih. Kepada semua pembaca, kita perlu sentiasa ingat bahawa untung nasib kita adalah urusan Tuhan. Jika hari ini kita ditakdirkan susah janganlah terus berputus asa. Sebagai ibu, laksanakanlah tanggungjawab anda dengan sempurna terutamanya dalam mendidik anak-anak menjadi insan yang berjaya. Inilah saja ganjaran untuk kita apabila anak-anak sudah mencapai kejayaan. Izzudin: Terima kasih, puan. Puan: Sama-sama.
Temu ramah saya bersama dengan Puan Che Balkhis Shafie berakhir kira-kira pukul 1.00 petang. Selepas itu, saya pulang untuk menyiapkan teks temu ramah tersebut.
Sempena sambutan Hari Wanita Peringhat Pembesar Suara Mini Bluetooth mp3 Kebangsaan, suatu anugerah khas telah diberihan hepada beberapa orang tohoh wanita. Sebagai wartawan ruangan "Wanita" sebuah ahhbar, anda telah berhesempatan berbual dan menyelami pandangan salah Pembesar Suara Mini Bluetooth mp3 seorang tohoh tersebut. Tulis semula tehs temu ramah anda itu selenghapnya. Para cendekiawan pernah menyatakan, "Kejayaan seseorang lelaki itu, berdiri di sebelahnya seorang wanita". Begitulah betapa besarnya sumbangan golongan wanita yang sentiasa menjadi sayap kanan kepada kejayaan setiap lelaki. Keterampilan wanita silam seperti Siti Khadijah Khuwailid, Florence 154,i
Nightingale, Joan of Arc, dan Raden Adj eng Kartini adalah antara personaliti yang mampu menganjak pandangan masyarakat agar mengiktiraf wanita sebagai insan yang mulia dan bersemangat waja. Sebagai menghargai sumbangan kaum Hawa itu, satu anugerah khas untult kaum wanita yang dinamakan Anugerah Wanita Trampil Abad Milenium telah diadakan di ibu negara baru-baru ini. Bersempena dengan penganugerahan tersebut, Siti Munirah binti Sulaiman (Wartawan) wartawan ruangan "Wanita" akhbar Berita Minggu telah berkesempatan menemu ramah Puan Rosyadah binti Ismail (Puan) bagi meninjau perasaan dan pandangan beliau tentang anugerah yang diterimanya. Yang berikut ialah Pembesar Suara Mini Bluetooth mp3 skrip lengkap temu ramah tersebut.
Wartawan: Assalamualaikum, puan. Pu an: Waalaikumussalam. Wartawan: Apa khabar, puan? Saya Siti Munirah Sulaiman wartawan ruangan Eksklusif Wanita akhbar Berita Minggu. Tahniah atas pemilihan puan sebagai pemenang Anugerah Wanita Trampil Abad Milenium pada tahun ini. Bolehkah puan memberikan serba sedikit pandangan tentang anugerah ini sebelum kita berbicara dengan lebih lanjut? Puan: Terima kasih kepada pihak akhbar Berita Minggu kerana ingin berkongsi kejayaan yang saya peroleh ini. Saya percaya penganjuran anugerah ini tepat pada waktu dan keperluannya memandangkan peranan wanita pada hari ini begitu kompleks dan cukup mencabar. Wanita hari ini bukan lagi sekadar terperap dan menyanyi di ceruk dapur, tetapi langkah mereka telah panjang menjangkau ke arena politik antarabangsa, menjadi tokoh korporat, penggiat masyarakat, dan sebagainya. Wartawan: Apakah perasaan puan Pembesar Suara Mini Bluetooth mp3 apabila terpilih menerima anugerah ini? Puan: Saya bersyukur dan pastinya cukup gembira. Kegembiraan ini bukanlah semata-mata untuk diri saya, sebaliknya sebagai simbolik kepada pengiktirafan kejayaan wanita di Malaysia. Suatu hal yang lebih penting ialah kejayaan para wanita itu sentiasa diperhati dan dihargai. Wartawan: Apakah kriteria • yang membolehkan seseorang itu terpilih menerima anugerah ini? Puan: Kriteria penting untuk seseorang itu terpilih ialah peng-libatan aktifnya dalam masyarakat dan kemampuannya membina rumah tangga yang berjaya. Wartawan: Jika tidak keberatan, bolehkah puan menjelaskan dengan lebih lanjut tentang penglibatan puan dalam masyarakat? Puan: Latar belakang penglibatan saya dalam aktiviti masyarakat bermula secara aktif apabila kesemua anak saya sudah meningkat dewasa dan melanjutkan pelajaran ke institusi 155.)


0 Komentar untuk "Speaker pembesar suara mini mp3"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info