Power bank tenaga solar 50000mah

anda ingin memiliki power bank paling unik dan rekaan teknologi terbaru? anda mahukan power bank kapasiti besar? pusat borong malaysia cadangkan Power Bank Solar 50000mah

Power Bank Solar 50000mah






















Outdoor camping lights: There are four light intensity can choose
Capacity: 50000mAh
Battery: Samsung A grade battery
Size: 123mm*78mm*25mm
Weight: 330g
Material: New Ultra-thin aluminum alloy shell design.
Edition type: Fashion / High-quality / High tech/
Scope: All phones are applicable!
Color: Black, Blue, Red


Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::





Lampu perkhemahan luar: Terdapat empat keamatan cahaya boleh memilih
Kapasiti: 50000mAh
Bateri: Samsung Bateri gred
Saiz: 123mm * 78mm * 25mm
Berat: 330g
Bahan: Baru ultra-nipis reka bentuk aluminium aloi shell.
Edisi jenis fesyen / berkualiti tinggi / berteknologi tinggi /
Skop: Semua telefon akan dikenakan!
Warna: Hitam, Biru, Merah
Power Bank Solar 50000mah Ajil pada hari konvokesyennya di USM, Pulau Pinang. Ajil, pengantin lelahi bersama pasangannya Haryati.
Saya telah membawa Power Bank Solar 50000mah gambar-gambar Ajil bersama saya ke Stesen Angkasa Antarabangsa (ISS). Sebenarnya, saya membawa gambar semua yang saya kasihi. Gambar-gambar itu sebagai pengubat rindu di angkasa. Saya menemui jiwa saya di angkasa lepas, tetapi kehilangan seseorang apabila pulang. Kematian Ajil adalah suatu tamparan hebat bagi saya. Saya teringin sangat berkongsi pengalaman saya di angkasa lepas... perkara yang kami bincangkan banyak kali. Terlalu banyak yang hendak Ajil ketahui — seperti juga orang lain. Power Bank Solar 50000mah Banyak yang hendak saya kongsi dengan dia. Power Bank Solar 50000mah Bagaimanapun, takdir tidak mengizinkannya. Saya bersyukur kerana sekurang-kurangnya Ajil dapat menyaksikan pelancaran kapal angkasa Soyuz TMA-11 serta segala yang telah saya lakukan ketika di angkasa lepas. Saya percaya bahawa setiap yang berlaku tentu ada hikmahnya. Saya percaya pada suratan takdir. Kematian Ajil... saya terpilih sebagai angkasawan Malaysia... semuanya terjadi kerana takdir. Saya mengambil masa tiga hari untuk mengatasi kesedihan yang mendalam ini. Akhirnya saya sedar bahawa Ajil pasti tidak mahu saya bersedih. Pasti dia mahu saya meneruskan kehidupan dengan melaksanakan tugas sebagai Power Bank Solar 50000mah angkasawan, memberikan motivasi kepada generasi muda serta mengubah minda rakyat Malaysia. Kami sering membincangkan perkara ini. Saya perlu tabah demi keluarga saya, terutamanya ibu yang sehingga hari ini masih tidak dapat menerima hakikat apa yang telah berlaku. Saya tahu Ajil kini

0 Komentar untuk "Power bank tenaga solar 50000mah"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info