pembesar suara telinga tanpa wayar

anda mahukan pembesar suara pada telinga jenis tiada wayar dan hanya menggunakan sistem wireless? anda mahukan pembesar suara yang berkualiti dan mudah dibawa ke mana sahaja? pusat borong malaysia cadangkan Headphone Suara Tanpa Wayar Wireless

Headphone Suara Tanpa Wayar Wireless













  • Beats Solo 2.0 Wireless Bluetooth
  • 1.5 m audio cable (3.5mm to 3.5 mm)
  • USB 2.0 charge/data cable
  • Weight (kg): 0.2
  • Height (mm): 178.00
  • Length (mm): 170.50
 
Comes with 5 Modes:
1. Direct Plug in with AUX
2. Listen Wirelessly (Bluetooth)
3. FM Radio
4. Micro SD
5. Call Answer w Mic
wireless Bluetooth headphones are perfect for silencing your critics, wherever you are. They’re wireless with a rechargeable battery, and re-engineered sound. The Bluetooth stays connected up to 30 feet so you can roam freely, keep the music going, take calls, skip songs, and change the volume right from the headphones. Hear what you want, when you want.



Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::





fon kepala tanpa wayar Bluetooth adalah sempurna untuk mendiamkan pengkritik anda, di mana sahaja anda berada. Mereka wayarles dengan bateri boleh dicas semula, dan bunyi semula kejuruteraan. Bluetooth kekal bersambung sehingga 30 kaki supaya anda boleh berkeliaran bebas, menjaga muzik pergi, mengambil panggilan, skip lagu dan mengubah kelantangan yang betul dari fon kepala. Mendengar apa yang anda mahu, apabila anda mahu.
MERASA MUZIK ANDA
Beats Engine Acoustic ™ menjadikan pengalaman mendengar anda peribadi dan nyata. Perisian DSP tandatangan kami direka untuk menjana pengalaman emosi yang beberapa batu industri muzik terbesar, hip-hop, pop, elektronik, dan R & B pengeluar mahu anda rasa. Ini adalah bagaimana muzik akan berbunyi jika artis boleh bermain kembali untuk anda secara peribadi.
APA BATERI?
Bateri mati boleh membunuh vibe anda. Beats baru solo Wireless 2.0 datang dengan terbina dalam bateri boleh dicas semula yang berlangsung 5 jam apabila menggunakan tanpa wayar dan 20 jam apabila anda memutuskan untuk memasang. Untuk mengelakkan tenaga membuang, Auto Pada ciri / Off bertukar fon kepala off apabila anda mencabut dari sambungan berwayar. Lupakan penyesuai khusus; Wireless solo boleh didakwa melalui mikro USB hampir di mana sahaja.
RINGAN, LEBIH KUAT DAN LEBIH SELESA
Apabila kita konsep ulang ikonik Solo, kami mereka bentuk ia seperti sebuah kereta sukan yang indah dan membuat pilihan yang berdisiplin. Ia diselaraskan dengan keluk cepat, permukaan licin, dan skru tidak kelihatan. Kami mengurangkan berat asal dan memberikannya ikat kepala yang lebih ringan, lebih kuat, dan lebih selesa. Cawan telinga lembut mempunyai melaung ergonomik yang mencipta adat patut fleksibel, supaya anda boleh menyimpan muzik anda semua kepada diri sendiri.
Beats Solo 2,0 wayarles Bluetooth
1.5 m kabel audio (3.5mm hingga 3.5 mm)
USB 2.0 caj / kabel data
Berat (kg): 0.2
Ketinggian (mm): 178.00
Panjang (mm): 170.50
Datang dengan 5 Mod:
1. Direct Plug masuk dengan AUX
2. Dengar secara wayarles (Bluetooth)
3. Radio FM
4. Micro SD
LAHIRNYA SEORANG ANGKASAWAN
Headphone Suara Tanpa Wayar Wireless Ingin saya ceritakan serba sedikit mengenai abang saya, Amus. Coretan ini bukanlah cerita yang pernah dipaparkan oleh media. Saya akan menceritakan tentang pengalaman saya bersama Amus sebagai adik-beradik dan bagaimana pengalaman ini telah sedikit sebanyak membentuk perwatakan Amus hingga ke hari ini. Anda akan melihat ketabahan dan kegigihan yang membentuk Amus sehingga terpilih menjadi angkasawan. Saya dibesarkan bersama empat adik-beradik lelaki Headphone Suara Tanpa Wayar Wireless yang lasak, inkuisitif, riuh dan...berani. Ada kalanya, terlalu berani. Ya, sebagai remaja belasan tahun kami amat sukar untuk dikawal. Lasak dan aktif. Namun, kami sungguh bernasib baik kerana dikurniakan Umi, seorang ibu yang mengetahui kepentingan mempunyai naluri ingin tahu dan imaginasi yang tinggi demi perkembangan emosi dan kognitif kanak-kanak. Umi sering kali membiarkan kami bermain dan Headphone Suara Tanpa Wayar Wireless  berkejar-kejaran di dalam rumah sambil memerhati dari jauh. Umi dengan caranya yang tersendiri memberi anak-anaknya masa yang cukup untuk menjalin ikatan persaudaraan sebenar tanpa gangguan. Hal inilah yang mungkin merupakan faktor penyumbang terhadap kesepakatan kami adik-beradik, dan mengapa kami selalu berfikir sebagai satu unit dan bukannya sebagai individu. Kami bukan sahaja setakat abang dan adik rnalah kami juga rakan yang akrab. Namun demikian, masa rnerupakan musuh ketat kami. Headphone Suara Tanpa Wayar Wireless Apabila dewasa, Abah mendedahkan kami pada persekitaran yang berbeza. Abah sering berkata, 'Pengalaman adalah guru terbaik". Seperti bapa-bapa lain, Abah meletakkan harapan yang tinggi terhadap anak-anaknya. Abah mempunyai wawasan yang tinggi serta falsafah yang dipegangnya. Saya masih ingat lagi kata-kata seperti "If you thinh you can, you can" dan "Whatever the mind can conceive and believe, the mind can achieve" yang sering ditampal di dinding bilik tidur kami.










0 Komentar untuk "pembesar suara telinga tanpa wayar"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info