Pembesar suara speaker kartun berdiri

anda sedang mencari speaker pembesar suara untuk kegunaan sambilan di rumah? anda mahukan pembesar suara unik dan bentuk pelbagai menarik? pusat borong malaysia cadangkan Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri

Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri











Add a little character to your tunes with this Character stand, which offers support for your  speaker at home or on the go. The stylish design provides an attractive appearance.
 
  • Compatible
  • For a proper fit (Pill speakers not included).
  • Stand
  • Helps support your speaker.
  • Stylish design
  • For a fun look.
 
Specifications
 
  • Height: 8.7 inches
  • Width: 8.7 inches
  • Depth: 2 inches



Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::



Tambah aksara sedikit untuk lagu-lagu anda dengan ini Beats oleh Dr Dre pendirian Watak, yang menawarkan sokongan untuk berdegup oleh Dr Dre pil pembesar suara di rumah atau di mana sahaja. Reka bentuk yang bergaya menyediakan penampilan yang menarik.
Sesuai dengan Beats oleh orang-pil Dr. Dre
Patut yang betul (orang-pil tidak termasuk).
berdiri
Membantu Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri menyokong pembesar suara anda.
reka bentuk yang bergaya
Untuk melihat menyeronokkan.
Tinggi: 8.7 inci
Lebar: 8.7 inci
Kedalaman: 2 inci
Abang anda telah terpiiih untuh menerima anugerah graduan cemerlang dalam suatu Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri majlis hanvolzesyen. Anda dan Izeluarga telah diundang untuh meraikan majlis konvokesyen tersebut. Gambarkan perasaan anda dan suasana majlis tersebut. Tanggal 22 Ogos 2006 adalah detik yang amat bersejarah kepada keluarga kami. Tarikh yang akan terus menjadi ingatan dan kenangan Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri manis kepada kami sekeluarga khususnya ibu dan ayah. Abang sulungku, Abang Azmin akan menerima ijazah. Sebagai anak sulung, kejayaan Abang Azmin sudah tentu menjadi pencetus inspirasi dan motivasi kepada adik-adiknya termasuklah aku yang kini menuntut di tingkatan lirna. Lima tahun Abang Azmin bertungkus lumus dan bersengkang mata mengulang kaji pelajaran, dan tanpa Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri berasa jemu menghadiri kini pelaburan tenaga, fikiran, dan waktu yang panjang itu berbaloi. Abang Azmin akan menerima Ijazah Sarjana Muda Kejuntteraan Elektrik dan Elektronik daripada Universiti Teknologi Petronas (UTP). Yang paling membanggakan, Abang Azmin adalah antara penerima ijazah kelas pertama. Selain anugerah berprestij itu, Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri Abang Azmin turut terpin menerima anugerah pingat emas universiti yang dikurniakan kepada pelajar yang paling cemerlang dalam aktiviti kokurikulurn. Ketika menerima berita tersebut melalui satu panggilan telefon, air mata ayah tergenang dan menitis kegembiraan. Ayah dan ibu manakah yang tidak gembira apabila kejayaan tersebut dicipta oleh darah daging sendiri. Ketika melangkah menghampiri Dewan Canselor, tiba-tiba pandanganku tertarik pada satu barisan panjang para graduan yang bakal menerima ijazah masing-masing. Kesemua mereka berjubah biru gelap dan berselepang biru muda. Gaya mereka melangkah bagaikan soldadu yang sudah siap siaga untuk ke medan juang. Gembira dan ceria itulah yang terpancar dari wajah wirawan dan wirawati negara. Aku begitu cemburu apabila melihat gaya dan gerak langkah mereka yang cukup meyakinkan itu. Lantas aku menanam azam dalam diriku untuk menjadi salah seorang daripada mereka suatu hari nanti. Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri Suasana di luar Dewan Canselor amat mengagumkan. Dewan yang tersergam megah itu terletak di pinggir bukit kecil dengan dikeiilingi rimbunan fauna yang mendambakan damai pada sukma. Struktur binaannya begitu canggih. Adunan kepakaran arkitek tempatan dan luar negara yang menampilkan reka bentuk yang bermotifkan kemajuan teknologi canggih menjelang abad milenium. Setiap graduan dibenarkan membawa hanya tiga orang pengiring saja. Tentu sekali Abang Azmin membawa ayah, ernak, dan nenek sebagai pengifing. Namun begitu, kami tidak kecewa kerana semua atur cara yang berjalan di datam crewan telah '170:‘:
dipancarkan ke skrin besar di sebuah dewan besar bersebelahan dengan Dewan Canselor. Majlis bermula dengan ucapan alu-aluan Rektor UTR Dalam ucapan-nya, Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri beliau memuji kesungguhan para graduan menterjemahkan kornitmen inereka untuk mencapai kejayaan yang cemerlang. Kecemerlangan itu sudah tentu membanggak.an pihak universiti, ibu bapa, dan negara. Sepanjang majlis berjalan sesekali kamera videa digerakkan ke sudut-sudut lertentu di dalam dewan. Sungguh mengagumkan apabila aku dapat Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri melihat dewan yang begitu luas lengkap dengan sistem keselamatan dan sistem audio visual yang canggih. Kini, upacara penganugerahan ijazah kepada para graduan pun ber-Searang denn seorang graduan dengan langkah cendekia mengambil giliran masing-masing. Ketika kamera vide❑ dipancarkan ke tempat duduk jemputan, aku dapat melihat wajah ayah dan ibu sedang bersalarnan dan saling menyampaikan tahniah dengan keluarga pelajar lain. Pada waktu itu, Abang Azmin sedang menerima skrolnya daripada Canselor Universiti. Aku sungguh terpegun dan terasa bagaikan diriku yang menerim.a ijazah tersebut. Semangatku menjadi berkobar-kobar dengan tiba-tiba. Rasanya mahu aku berlari pulang dan menyambar buku dan terus memerap di dalam bilik. Dalam situasi begitu, aku teringat akan kata-kata, liwamu akan terbentuk mengikut alam yang kamu berada pada waktu itu." Upacara penganugerahan ijazah sudah selesai. Kini, saat yang ditunggu-tunggu telah pun tiba. Upacara beralih pula kepada penyampaian anugerah khas universiti kepada graduan yang paling cemerlang dalam bidang akademik dan kokurikulum. Seperti yang sudah dimaklumkan Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri lebih awal, nama Abang Azmin tercatat sebagai penerima Anugerah Emas UTE Sekali lagi kamera difokuskan ke wajah ibu dan ayah. Kali ini aku melihat ayah mengelap air matanya. Begitu juga ibu. Ibu dan ayah kini sedang menerima hadiah paling lurnayan sebagai balasan kepada jerih payah mereka mendidik anak. Kebetulan pada waktu itu pengacara sedang membaca biodata Abang Azmin. Tepukan bergemuruh apabila Abang Azmin dipersilakan menerirna trofi emasnya. Abang Az min diberikan penghormatan untuk menyampaikan ucapan bagi pihak semua graduan. Majlis konvokesyen berakhir dengan seribu kenangan kepada para graduan. Di luar dewan, para tetamu, waris, dan graduan dengan pelbagai cara meraikan kejayaan masing-masing. Kalungan bunga dan jambangan bunga menghiasi suasana air mata gembira pada waktu itu. Kerlipan cahaya lampu kamera di sana sini. Masing-masing mahu merakamkan saat yang paling bersejarah setelah diberikan pengiktirafan sebagai insan yang berilmu. Keluarga karni masih terkial-kial ke sana ke Pembesar Suara Bentuk Kartun Berdiri mari mencari Abang Azmin. Rupa-rupanya Abang Azinin sedang bergarnbar dengan kawan-kawan kuliahnya. Kami kemudiannya mengambil gambar sebagai tanda kenang-kenangan.


0 Komentar untuk "Pembesar suara speaker kartun berdiri"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info