Kasut Perempuan berlampu

anda seorang perempuan yang amat mementingkan keunikkan dalam setiap apa yang dipakai? anda mahukan kasut jenis unik dan berkualiti? pusat borong malaysia cadangkan Kasut Perempuan Tapak Berlampu Cahaya

Kasut Perempuan Tapak Berlampu Cahaya


















Material : PU Leather
Size 35 : Heel-Toe Length 22.5cm
Size 36 : Heel-Toe Length 23cm
Size 37 : Heel-Toe Length 23.5cm
Size 38 : Heel-Toe Length 24cm
Size 39 : Heel-Toe Length 24.5cm
Note : Can control and choose 7 colours + 1 keep changing multi colours
Other : With USB charger

Lihat Video (klik disini)




Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::





Kasut Perempuan Tapak Berlampu Cahaya perjalanan saya ke angkasa lepas merupakan suatu penghormatan buat adik lelaki saya, Ajil yang telah kembali ke rahmatullah pada 27 Oktober 2007. Siapakah yang dapat menduga bahawa kejadian yang menyayat hati ini akan berlaku? Takdir yang tidak disangka-sangka! Saya yang mengharungi bahaya dan risiko di dalam roket yang bergerak pantas pada kelajuan yang mencecah sehingga 27,000 km/j ke angkasa lepas tetapi, sebaliknya Tuhan telah mengambil nyawa Ajil. Kejadian ini amat memilukan hati kami sekeluarga, terutamanya ibu saya. Semua ahli keluarga telah Kasut Perempuan Tapak Berlampu Cahaya menumpukan seluruh perhatian kepada saya pada 10 Oktober 2007 iaitu hari pelancaran Soyuz TMA-11 yang akan membawa saya ke angkasa lepas. Bayangkan, dalam tempoh dua minggu sebelum Kasut Perempuan Tapak Berlampu Cahaya pelancaran, ibu saya telah kehilangan berat sebanyak tujuh kilogram hanya kerana bimbangkan keadaan saya. Sekali lagi, siapakah yang akan menyangka sebaliknya Ajil yang pergi buat selama -1 amanya? Saya masih terkejut dan tergamam sehingga ke hari ini. Jiwa ini masih lagi terasa kosong. Perjalanan Kasut Perempuan Tapak Berlampu Cahaya ke angkasa lepas ini sepatutnya diakhiri dengan kegembiraan, tidak hanya untuk saya malah bagi seluruh negara. Sesungguhnya terlalu banyak yang ingin saya kongsikan bersama Ajil... pengalaman yang dikumpul dan detik-detik berada di angkasa lepas. Ajillah yang paling teruja apabila nama saya termasuk dalarn senarai terpilih untuk program angkasa lepas. Dia jugalah yang paling gembira apabila saya terpilih sebagai angkasawan. Ajil memberitahu semua orang yang ditemuinya tentang rasa bangganya terhadap saya. Dia sungguh bangga dan gembira. Semasa proses pemilihan dialah yang mendorong saya bersungguh-sungguh, mengingatkan saya agar jangan mengaku kalah. Dari awal lagi Ajil memang menaruh Kasut Perempuan Tapak Berlampu Cahaya kepercayaan terhadap saya. Dia berkeyakinan bahawa sayalah yang akan dipilih sebagai angkasawan Malaysia yang pertama. Kami berbincang tentang strategi yang patut diambil. Kami sama-sama mengkaji tentang angkasa. Sekiranya Ajil sendiri telah memohon untuk menjadi calon angkasawan, saya percaya dia pasti akan terpilih. Dia sudah tentu menjadi pesaing saya yang paling hebat.









0 Komentar untuk "Kasut Perempuan berlampu "

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info