Beg perjalanan jauh baju seluar

anda sedang mencari beg baju seluar bersaiz besar? anda mehu membawa banyak pakaian dan inginkan beg khas dan ruangan yang besar? pusat borong malaysia cadangkan Beg Pakaian Perjalanan Jauh

Beg Pakaian Perjalanan Jauh







  • Dimensions: 28": 45cm x 26cm x 74cm
  • Dimensions: 24": 47cm x 26cm x 68.5cm
  • Dimensions: 20": 40.5cm x 23.5cm x 58cm
  • Material: ABS + PC
  • Built-in 3-digit combination lock
  • 4-wheel base with 360⁰ rotation
  • Retractable trolley handle
  • Top and side carrying handle for vertical and horizontal carrying configuration
  • Lightweight and waterproof




Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::





Walaupun mempunyai perjalanan perniagaan anda, membawa bersama-sama tolok lug yang boleh membawa semua keperluan, termasuk kebanggaan anda.
Bag Set mempunyai empat 360 ° ultra-senyap penggelek roda sampingan dengan sistem troli diuji yang meluncur dengan lancar pada mana-mana permukaan, dan pemegang troli boleh dengan mudah ditarik balik dengan butang push. Jika anda tidak mahu untuk menariknya sekitar, merebut di atas dan bahagian pemegang. Diperbuat daripada bahan ABS yang tahan lama dengan rintangan kesan maksimum, ia memberikan anda satu pengalaman perjalanan yang sangat baik.
Spesifikasi produk dan ciri-ciri
Ukuran: 28 ": 45cm x 26cm x 74cm
Ukuran: 24 ": 47cm x 26cm x 68.5cm
Ukuran: 20 ": 40.5cm x 23.5cm x 58cm
Bahan: ABS + PC
Terbina dalam 3 digit kombinasi kunci
Asas 4 roda dengan 360⁰ putaran
Ditarik balik pemegang troli
Atas dan bahagian pemegang membawa untuk konfigurasi dibawa menegak dan mendatar
Ringan dan kalis air
Beg Pakaian Perjalanan Jauh Tips untuk cahaya pembungkusan apabila perjalanan
Sediakan senarai perkara yang anda perlukan untuk membawa dan menguruskan mereka dalam mengikut keutamaan. Perkara-perkara yang harus di bahagian atas senarai anda adalah pakaian, ubat-ubatan, dan rakan freeloading anda.
Daripada pembungkusan lebih, Beg Pakaian Perjalanan Jauh membawa beberapa bahan pencuci untuk mencuci barang-barang kecil pakaian seperti stokin dan pakaian. Peraturan-peraturan Penerbangan menentukan bahawa cecair dibawa ke dalam pesawat mesti disimpan dalam botol yang tidak melebihi 100ml dengan botol yang disimpan dalam satu liter beg plastik ditutup semula pula telus.
Jika anda adalah jenis yang memerlukan untuk memakai sesuatu yang berbeza setiap hari, tidak melakukannya.
Beg Pakaian Perjalanan Jauh Mereka hidup dalam kepompong sendiri, terperap di dalam banglo-bangla mewah tanpa menghiraukan suku-sakat di sekeliling. Apabila sikap seperti ini mula menjadi norma baru dalam masyarakat, maka runtuhlah peradaban bangsa yang berpegang pada peribahasa "sedikit tanda ingat dan banyak tanda ada". Ukuran kelebihan manusia hanya pada kualiti kebendaan yang sebenarnya tidak membantu untuk mewujudkan kehidupan bersatu padu.
Budi bahasa amalan mulia, Pusaka temurun budaya bangsa; ❑rang berbudi kita berbahasa, Orang rnemberi kita merasa. Sesungguhnya, bagi melaksanakan objektif pantun tersebut dala sesebuah masyarakat, ilmuwan Hamka pernah berpesan, "Budi buka fikiran, budi bukan pengetahuan, malah budi bukan semata-mata gerak-geri yang Beg Pakaian Perjalanan Jauh zahir. Budi lahir dari dalam jiwa yang Beg Pakaian Perjalanan Jauh tergerak untuk melakuka tingkah laku yang terpuji dan sekali gus menolak segala tingkah laku yang: keji. Justeru, hudi lahir daripada hati dan terlaksana dengan tingkah laku." Oleh hal yang demikian, amalkanlah sikap berbudi bahasa kerana itulah milik budaya sesuatu bangsa yang "tak lapuk dek hujan dan tak lekang dek panas".
Kempen berdasarkan peribahasa "Yang Tua Dihormati, Yang Muda Dikasihi" telah dilancarkan untuk membentuk masyarakat penyayang dan berbudi bahasa.
Berikan komen anda tentang penyataan tersebut. Tokoh falsafah pernah berkata, "Hidup kita ibarat roda. Ada masa kita berada di atas dan pada masa yang lain pula kita berada di bawah." Jika hari ini kita seorang belia yang muda sasa, tetapi suatu hari nanti kita terpaksa menerirna hakikat bahawa kita akan menjadi tua. ❑leh sebab itu, kita perlu menyedari bahawa kehidupan ini amat memerlukan hubungan yang baik sesama insan. Kehidupan akan menjadi lebih bermakna apabila kita sayang-menyayangi antara satu dengan yang lain. Oleh itu, kempen "Yang Tua Beg Pakaian Perjalanan Jauh Dihormati, Yang Muda Dikasihi" merupakan kempen yang amat signifikan dalam situasi masyarakat kita sekarang. Kempen "Yang Tua Dihannati, Yang Muda Dikasihi" bermaksud hubungan hati dan perasaan antara yang tua dengan yang muda tidak pernah dibatasi oleh sempadan usia. Setiap orang mengharapkan dirinya dikasihi dan ingin pula mengasihi. Pelancaran kempen ini bertujuan untuk mengernbalikan dan
menyemarakkan semangat kasih sayang serta saling menghormatt yang telah lama w-ujud dalam masyarakat kita. Sikap bertegur sapa dan memperbetul apa-apa yang salah sudah lama terbentuk dan menjadi paksi budaya yang sihat dalam masyarakat. Namun begitu, dengan ledakan pelbagai budaya cacamerba yang datang daripada pelbagai pengaruh Timur dan Barat, nilai-nilai hidup sopan santun kita semakin Beg Pakaian Perjalanan Jauh terhakis dalarn masyarakat. Fenomena tersebut telah memecahbelahkan institusi masyarakat sehingga membentuk suatu pola kehidupan baru yang mementingkan diri sendiri. Fenornena warga tua yang tersisih, anak-anak yang terbiar di jalanan, dan golangan daif yang terus merempat tanpa apa-apa pembelaan arnat menuntut keprihatinan semua pihak. Dengan keprihatinan itu, diharap akan lahir keinsafan untuk melimpahkan budi dan kasih sayang kepada yang memerlukan. Penubuhan Yayasan Budi Penyayang Malaysia merupakan sebahagian daripada usaha untuk menarik perhatian masyarakat supaya menyedari betapa banyaknya insan yang memerlukan pembelaan, Fenomena dan tragedi penganiayaan terhadap kanak-kanak, pembuangan bayi, dan penderaan terhadap wanita sentiasa meruntun perasaan kita agar menghulurkan simpati dan menyayangi sesama insan. Walaupun terdapat pelbagai kempen seperti kempen "Masyarakat Penyayang", dan "Utamakan Kel.uarga: Seinakin Hari Serna kin Sayang", namun pada hakikatnya Beg Pakaian Perjalanan Jauh rnasih terdapat manusia yang bertopengkan binatang yang sanggup menganiaya golongan yang lemah. Kini, hampir setiap hari di dada-dada akhbar, Beg Pakaian Perjalanan Jauh kita dihidangi pelbagai siri jenayah seperti pembunuhan kejam yang seolah-olah mewajarkan nyawa manusia dijual beli clengan ntlai yang amat murah. Sifat kasih sayang merupakan stfat Tuhan yang dilimpahi-Nya kepada setiap hamba. Oleh itu, sebagai sifat Tuhan, nilai ini patut menjadi anutan manusia agar limpah rahmat-Nya meluas kepada seluruh rnanusia sejagat. Kehidupan yang sering dilingkungi perasaan kasih sayang menattjahkan hubungan yang akrab. Keakraban dapat rnencetuskan seinangat bekerjasama, bertolak ansur, dan adil. Apabila dalam sesebuah masyarakat terbentuk sifat-sifat yang diredai Tuhan, inaka terbinalah sebuah sistern bernegara yang sempurna. Oleh hal yang demikian, bagi mernperoleh rahmat yang sedemikian rupa, hubungan kasih sayang dan saling menghormati dalam kalangan anggota masyarakat hendaklah dimantapkan dari semasa ke semasa. Dalam usaha rnendepani cabaran arus globalisasi yang amat pantas asakannya, kita hendaklah bersedia dengan segala kekuatan rnental dan fizikal. Kekuatan tersebut inenjadi benteng penebat agar kita tidak terus tersepit dalairi pertembungan pelbagai budaya. Cabaran glabalisasi yang dimangkinkan kuasanya aleh teknologi internet dan Beg Pakaian Perjalanan Jauh laman web amat mudah mengubah pola pemikiran dan cara bertindak remaja kita. Sesungguhnya, dalam mengirnbangi cabaran kuasa teknologi maklumat yang amat pantas itu, maka nilai-nilai
245.

0 Komentar untuk "Beg perjalanan jauh baju seluar"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info