Alat Membuat Waffle rumah

anda suka makan waffle dan kerap beli di kedai luar? anda mahu buat sendiri mengikut kreativiti anda? pusat borong malaysia cadangkan Alat Buat Waffle Jenis Elektrik

Alat Buat Waffle Jenis Elektrik









Highlights
  • Indicator Lights - Let you know when the plates are heated
  • Cool Touch Handles - Built-in safety, protection & convenience
  • Waffle Plates - Make 1 big round waffle or 4 trangular pieces at one go
  • Nonstick Surface - Makes lifting waffles & cleaning easy & effortless
  • Exra Deep Grils - For waffles that hold more syrup & toppings!



Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::






Alat Buat Waffle Jenis Elektrik Kita semua pernah mendengar bahawa sarapan pagi adalah hidangan yang paling penting hari ini. Tetapi terlalu kerap kita merebut perkara yang paling mudah disediakan dan bukannya sesuatu yang mempunyai nilai pemakanan yang sebenar dan rasa. Waffles, terutamanya apabila dibuat dengan tepung gandum, adalah satu cara yang amat mudah untuk memulakan hari dengan berjalan kaki yang betul. Pembuat Bayers Belgium Waffle mengambil tepi off pagi kelaparan. Ia memanaskan cepat, membolehkan anda tahu apabila ia bersedia, dan tukang masak wafel dalam hanya beberapa minit - mengambil masa itu untuk keping buah-buahan ke atas mereka with.Easy pembersihan
Ini Waffle besar untuk digunakan di rumah; ia sesuai di kaunter tanpa mengambil mana-mana ruang. Ia mempunyai penunjuk LED untuk membiarkan pengguna Alat Buat Waffle Jenis Elektrik tahu bilakah masa yang sesuai untuk dimasukkan ke dalam adunan dan dengan Alat Buat Waffle Jenis Elektrik dalaman tidak melekat, yang wafel boleh dikeluarkan tanpa meninggalkan sebarang buah di belakang. Ini tak melekat dalaman juga memudahkan ia dibersihkan.
Ini pan dwi-berpihak dan lapisan tidak melekat yang akan memasak adunan sama rata. Ini akan menjamin bahawa wafel anda adalah rangup dan keemasan. Ia mempunyai corak grid biasa dengan poket. Tambahan pula, terdapat empat mudah untuk memotong bahagian, menjadikannya lebih mudah untuk dipotong menjadi kepingan lebih kecil.
Maklumat Penting
Petunjuk Lampu - Biar anda tahu apabila plat dipanaskan
Cool Touch Mengendalikan - Terbina dalam keselamatan, perlindungan & mudah
Plat Waffle - Buat 1 omongan besar bulat atau 4 trangular keping pada satu masa
Nonstick Permukaan - Menjadikan mengangkat wafel & pembersihan yang mudah & tanpa tenaga
Abah (kiri) Alat Buat Waffle Jenis Elektrik dan Dato' Sri Driamaludin Mohd Jarjis berbual dengan Amus yang herada di Stesen Anghasa Antarabangsa (1SS).
lengkap. Seperti jigsaw puzzle yang tidak lengkap. Alat Buat Waffle Jenis Elektrik Cukuplah mengenai Hari Raya. Walaupun Amus berada 400 km dari Bumi, dia sentiasa berada dalam lubuk hati saya. Tiada apa yang dapat rnenangkis kenyataan bahawa Amus kini berada di suatu tempat di angkasa lepas! Sememangnya saya berasa sungguh gembira untuk Amus. Amus telah diiktiraf sebagai umat Islam pertama yang bersolat dan berpuasa di angkasa lepas dalam bulan Ramadan yang penuh berkat ini. Amus berikrar untuk menyempurnakan ibadah puasa dan sembahyang dari Subuh hingga ke Isyak. Amus mahu buktikan kepada umat Islam sejagat bahawa walau di mana pun kita berada, kita masih boleh menunaikan ibadah ini walaupun di angkasa lepas! Persoalannya sekarang adalah: jika seseorang mahu menunaikan ibadah puasa di angkasa lepas, bagaimanakah caranya untuk menentukan waktu imsak dan waktu berbuka puasa? Amus adalah umat Islam yang pertama berada di angkasa lepas pada bulan Ramadan yang mulia. Saya juga tertanya-tanya bagaimana Amus menunaikan solat di angkasa lepas. Sebagai orang Islam, wajib bersolat berkiblat ke arah Mekah. Alat Buat Waffle Jenis Elektrik Ini pastinya satu cabaran besar kerana kapal angkasa sentiasa bergerak semasa ia mengelilingi bumi.





0 Komentar untuk "Alat Membuat Waffle rumah"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info