Beg Poket tambahan susun barangan

barangan saiz mini anda terlalu banyak di rumah atau di dalam kereta? anda perlukan poket tambahan dan ruangan tambahan? pusat borong malaysia cadangkan Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta

Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta




Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::





pengajian tinggi. Sebagai Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta suri rumah sepenuh masa, saya berasa sunyi apabila anak-anak sudah tiada di rumah. Dalam situasi seperti itu suami juga amat memahami keadaan saya. Oleh itu, bagi memenuhi waktu yang terluang itu, saya mula menyertai kegiatan masyarakat yang menj urus kepada kerja-kerja kebajikan. Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta Saya bermula dengan penubuhan Persatuan Kerja Amal Wanita (PEKAWA). Objektif persatuan ini adalah untuk membantu kaum sejenis yang menghadapi masalah seperti masalah ibu tunggal, wanita yang digantung tidak bertali, penderaan, dan penganiayaan terhadap wanita dan kanak-kanak. Selain itu, kami juga bergiat aktif membantu warga tua terutamanya warga tua yang ditinggalkan nleh anak-anak. Wartawan: Apakah pengalaman dan pengajaran yang paling berharga yang puan peroleh daripada penglibatan seperti ini? Puan: Pertamanya, penglibatan seperti ini dapat menginsafkan Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta diri kita bahawa dalam situasi yang tertentu kita sepatutnya berasa bertuah kerana memiliki suami, anak-anak, dan rumah tangga yang bahagia. Selain itu, saya juga dapat menyelami kedaifan sesetengah wanita yang ditinggalkan oleh suami dan warga tua yang tercampak jauh daripada perhatian anak-anak. Semua fenomena tersebut menyedarkan saya Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta dan menguatkan lagi minat saya untuk bergiat aktif membela nasib masyarakat maiang ini. Wartawan: Apakah langkah yang selanjutnya puan ambil untuk menangani masalah-masalah seperti itu? Puan: Saya serta beberapa orang rakan menggunakan platform pertubuhan untuk mewujudkan Tabung Insan Prihatin. Semua bentuk sumbangan sama ada wang ringgit atau apa-apa jua bentuk sumbangan kami terima. Dengan sumber yang terhad itulah kami mencuba membantu sekadar yang terdaya terutama kepada golongan wanita yang menghadapi masalah. Sumbangan moral turut diberikan seperti menyediakan khidmat guaman melalui Biro Bantuan Guaman untuk menyelesaikan kes-kes tuntutan perceraian di mahkamah. Wartawan: Selain kutipan derma dan sebagainya, apakah sumber kewangan tetap persatuan ini? Puan: Setelah Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta lima tahun bergiat aktif, kami berjaya membuka sebuah butik. Kami memperoleh modal melalui saham para ahli. Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta Syukurlah semua ahli dapat memahami matlamat asal penubuhannya yang bukan bermotifkan keuntungan peribadi, tetapi untuk tujuan kebajikan. Akhirnya, pelaburan kami memperoleh keuntungan dan kini persatuan kami memiliki
tiga buah cawangan butik dan ahli-ahli yang terlibat menerima bonus tahunan. Wartawan: Bagaimana pula dengan penglibatan puan dalam kegiatan seperti ini di peringkat negeri dan kebangsaan? Puan: Saya kini dipilih menjadi Pengerusi PEKAWA peringkat negeri dan di peringkat kebangsaan saya menjadi Exco Badan Ke-bajikan Wanita di bawah payung Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat. Wartawan: Setelah terlibat begitu aktif dalam kerja-kerja amal, tidakkah puan menghadapi apa-apa masalah dalam mengurus rumah tangga? Pu an : Seperti yang telah saya nyatakan pada awal tadi, penglibatan Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta saya selama ini mendapat restu suami. Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta Lagipun anak-anak saya sudah meningkat dewasa dan masing-masing pandai menjaga diri. Penglibatan ini juga merupakan penawar kepada saya daripada terus berasa terkurung tanpa dapat memberikan apa-apa sumbangan kepada masyarakat. Wartawan: Sebelum tirai pertemuan ini kita labuhkan, apakah nasihat puan kepada semua kaum wanita dan para peinbaca? Puan: Pertama, nasihat saya kepada kaum Hawa agar mereka jangan-lah berasa terlalu rendah diri. Sebenarnya, Tuhan menjadikan kaum Hawa sebagai pelengkap kepada kaum Adam. Malah, kaum Hawa juga merupakan penghias dan penyeri kepada kesejahteraan dunia. Kita kaum wanita harus bangkit dan berani menganjak paradigma dalam misi membela kaum sejenis daripada terus menjadi mangsa Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta golongan yang tidak bertanggungjawab. Kita harus memanfaatkan potensi wanita seperti lemah lembut, . penyayang, penyabar, dan bersopan santun untuk membantu golongan yang memerlukan. Wartawan: Terima kasih atas kesudian puan berkongsi pengalaman yang cukup berharga untuk dijadikan renungan dan manfaat kepada para pembaca. Saya mendoakan agar puan sentiasa sihat dan terus aktif untuk membantu golongan yang memerlukan bantuan di luar sana. Puan: Sama-sama. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Siti dan semua warga Berita Minggu yang memberikan peluang kepada saya untuk berkongsi pengalaman dengan para pembaca.
Setelah sesi temu ramah tersebut selesai,  Beg Poket Tambahan Dinding dan Kereta saya meminta izin daripada Puan Rosyadah Ismail untuk pulang ke pejabat bagi menyiapkan teks temu ramah tersebut.






0 Komentar untuk "Beg Poket tambahan susun barangan"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info