Alat pemotong bahan masakan

anda mahukan alat masakan yang dapat membantu mempercepatkan proses ketika memasak dan tumis? anda perlukan alat dapur yang terkini menjadi sangat popular dikalangan tukang masak? pusat borong malaysia cadangkan Alatan Dapur Rumah Slap Chop

Alatan Dapur Rumah Slap Chop









  • Chop up vegetables, nuts, & fruits, quickly and easily; with every slap, the finer the food gets!
  • Chop up potatoes to cook, or add mushrooms and green peppers to your omelette.
  • Lacking greens in your diet? Make your own nutritious, balanced meal today with this quick tool;
  • Slap Chop vegetables like carrots, celery and radishes for an instant salad.
  • Slap Chop even works on chopping up nuts and chocolate when you feel like indulging yourself in a little ice-cream with added toppings.



Klik link di bawah ini untuk melihat lebih banyak gambar produk :-)

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
V
V

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Borong Malaysia ini dengan mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu.

 

#....ataupun....#

 

Secara manual melalui Facebook Page, Whatsapp dan Wechat,

Sila "PM" >> Facebook PusatBorongMalaysia (Klik Disini)

Sila Whatsapp/Wechat >> 019-2095404

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|

V

V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::



Alatan Dapur Rumah Slap Chop  Mencincang sayur-sayuran, kacang, & buah-buahan, dengan cepat dan mudah; dengan setiap tamparan, lebih halus makanan yang mendapat!
Mencincang kentang untuk memasak, atau menambah cendawan dan lada hijau untuk telur dadar anda.
Kekurangan sayur-sayuran dalam diet anda? Membuat Alatan Dapur Rumah Slap Chop berkhasiat, makanan sendiri seimbang hari ini dengan alat ini cepat;
Sayur-sayuran Slap Chop seperti lobak merah, saderi dan radishes dengan salad segera.
Slap Chop juga berfungsi pada mencincang sehingga kacang dan coklat apabila anda merasa seperti terlibat diri dalam sedikit aiskrim dengan topping ditambah.
"Sebelum menunaikan solat, seorang Islam perlu berwuduk dengan membasuh muka, tangan, kaki dan sebahagian daripada kepala. Di kapal angkasa Soyuz air amat berharga sehinggakan peluh dan air kencing dikitar semula! Jadi, Alatan Dapur Rumah Slap Chop  saya menunggu dengan sabar dan dengan rasa teruja akan kepulangan Amus untuk mendengar jawapannya dan mendengar cerita yang mengagumkan Alatan Dapur Rumah Slap Chop tentang pengembaraannya ke angkasa lepas."
Jangan lupa — Amus pula berada dalam keadaan terapung dalam keadaan mikrograviti! Setiap umat Islam juga diwajibkan menunaikan solat lima waktu. Setiap solat perlu disempurnakan pada waktu yang tertentu. Bagaimanakah caranya untuk mengetahui waktu solat Zohor atau waktu solat Maghrib apabila berada dalam kapal Alatan Dapur Rumah Slap Chop  angkasa atau di stesen angkasa yang mengorbit bumi sebanyak 16 kali setiap 24 jam? Ini bererti, matahari akan terbit dan terbenam setiap 45 minit dan oleh itu Amus terpaksa menunaikan solat 80 kali setiap hari! Sebelum menunaikan solat, seorang Islam perlu berwuduk dengan membasuh muka, tangan, kaki dan sebahagian daripada kepala. Di kapal angkasa Soyuz TMA-11, air amat berharga sehinggakan peluh dan air kencing dikitar semula! Jadi, saya menunggu dengan sabar dan dengan rasa teruja akan kepulangan Amus untuk mendengar jawapannya dan mendengar cerita yang mengagumkan tentang pengembaraannya ke angkasa lepas. Peluang melihat abang yang sungguh bersemangat di saat kegemilangannya menimbulkan kesedaran untuk menilai diri sendiri. Segala pencapaian Alatan Dapur Rumah Slap Chop  Amus yang mengagumkan, termasuklah pelancaran Soyuz TMA-11 ke angkasa lepas, mengorbit dan terapung di ruang angkasa selama dua hari, sebelum akhirnya berlabuh di Stesen Angkasa Antarabangsa (ISS), merupakan peristiwa yang amat bermakna bagi






0 Komentar untuk "Alat pemotong bahan masakan"

 
Copyright © 2014 Kedai Borong Malaysia - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info